Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów i reklamacji - Ramkowo.pl

W Ramkowo.pl staramy się zapewnić pełną satysfakcję naszym klientom. Jednakże, w przypadku chęci zwrotu zakupionych produktów, istnieją pewne warunki i ograniczenia wynikające z charakteru naszych produktów oraz obowiązujących przepisów prawnych.

Zwroty towarów personalizowanych

Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W związku z tym, ramki okolicznościowe Ramkowo.pl, które są tworzone na specjalne zamówienie i personalizowane, nie podlegają zwrotowi.

Reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, Kodeksu cywilnego oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe, wprowadzone zostały nowe regulacje dotyczące niezgodności towaru z umową. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów prawa. Ma on 14 dni na odpowiedź na reklamację od momentu jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, koszty związane z wysyłką reklamowanego towaru ponosi sprzedawca. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru konsumentowi.

Procedura reklamacji

W przypadku stwierdzenia niezgodności zakupionego towaru z umową, prosimy o postępowanie według następujących kroków:

  1. Wypełnij formularz reklamacji [FORMULARZ REKLAMACJI .PDF][FORMULARZ REKLAMACJI .DOC].
  2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: kontakt@ramkowo.pl
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia, zobowiązujemy się do jej rozpatrzenia w ciągu 14 dni. Postaramy się szybko i efektywnie rozwiązać problem, oferując naprawę, wymianę, obniżenie ceny, lub w przypadku istotnej niezgodności – odstąpienie od umowy.
  4. W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.